bloggar

De flesta bloggarna som finns är verkligen piss, hur kan det ens finnas så mycket ointressant skit att skriva om?

idag känner jag inte ens själv för att skriva, det jag skulle kunna skriva är typ:

Idag har jag vart ute å joggat(vem bryr sig?)
Idag har jag skaffat en träningsdagbok (Ärligt vem bryr sig?)
Jag drack ett glas vatten (tack det räcker)


Dagens låt : Afasi & filthy - Jag kunde inte bry mig mindre

varför skulle jag bry mig
Om du talade om för mig att Jag inte var nån som du brydde dig om
Svara klassiskt, är man inte omtalad är vägen långsmal
Men tids nog blir nog vägen både kort och bred
Men i ert fall är den nog alldeles för långt bort för att se
Så du får tycka att det här ger ett skrytigt intryck
Men kom ihåg att:
Jag kunde inte bry mig mindre

Kommentarer
Postat av: daniel

Svar: Jo, jag såg det. Såg det lite som en tröst att även mästaren hade problem ;)

2008-04-20 @ 22:53:36
Postat av: Henke

Söker du ett ljus i bloggmörkret? Jag funderar på att förgylla din tillvaro men samtidigt är jag ju väldigt lat.

2008-04-20 @ 22:54:18
Postat av: amie

ärligt talat så tog jag åt mig först, jag skriver alltid om vad jag gör på dagarna :D men sedan kom jag på det här ;) http://kallebaby.blogg.se/1208631905_livet_r_underbart.html#comment
kasta lite sten i glashus karl? haha hoppas du kan ta konstruktiv kritik utan att ta illa upp ;) förresten, tack för kommentaren om håret :D jag hoppas ju på det bästa

2008-04-21 @ 23:28:25
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0