Ett påsklov kan vara som en bal på slottet

Japp, jag tänkte ge påsklovet 4 av 5 snusdosor
anledningen är att mitt lov har varit fyllt av fart och fläkt och inget skolarbete alls!
Jag har blandannat köpt nya skor fast det har jag redan skrivit tror jag sen har det blivit några härliga utekvällar som i fredags så fråga otter om ja skulle me in till stan så ja hängde med å vi gick till boulevard åså skulle ja gå ut å köpa cigg så såg jag kristin å hanna å nåra på bryggeriet så ja körde solo å gick in där å de va skitskoj! sen i lördags var ja å förade hemma hos kristin å sen utgång i kungälv å de var väl rätt chill :)
igår var jag å kollade på Ljungskile-Hammarby å vi ägde fan hammarby sen får vi in ett jäkla pissmål till självmål så dom vann me 1-0, domarn va sämst och jörgen wåhlemark var gud!


Sen lovade jag Emma att skriva en dikt till henne idag så här kommer den :)

Emma du gör en glad som när man hittar en femma fast på dej vill man ju klämma
nej det var fult, nu ska jag måla nånting gult!


← en banan (gul)


Dagens låt : Bobby Valentino - Sexy girl .. egentligen kommer låttipset från ahmed men den var go ! tyckte bättre om den här än moving mountains med usher.

Dagens citat: "ooh vilken go bajlåda du har" en charmör vid namn tommy skulle ge camilla en komplimang för att hon hade fin rumpa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var den bästa dikt jag någonsin skådat!!

Helt underbart.

Puss på dig

2008-04-02 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0