Hej de ä kallebaby

Tjänna i morse när jag vaknade kände jag en stor ångest! vi hade prov i religionen idag på japan å kinas religioner, jag skummade igenom skiten på håltimmen innan mer orkade jag inte och jag tror aldrig jag har hittat på så mycket på ett prov! jag känner mej redan klar med skolan faktis och efter att provet väl var gjort (7-8min tog de) kändes det bra igen även om jag chansat mig igenom hälften ungefär, jag menar chansen är ju ungefär 1 på 500 att man prickar rätt årtal på när shinto förbjöds som statsreligion i japan. tyvärr gissade jag fel med exakt 352 år.

sen var det gympa å vi lira innebandy de var kul som fan ! jobbigt men kul , min kondition är sämst i stan numera ju.
har ja nämnt att ja börja lira boll igen förresten? var å tränade me Fc Komarken i lördags å det verka kul så ska träna igen å sen börja om ja trivs!

efter gympan stack jag till maxi å köpte 2 redbull för att klara av teorikursen på kvällen å sen gick jag till biblioteket å sov i en soffa en stund, de va skönt! sen smsa ja flippo å vi bestämde en fika imorgon efter skolan! å sen gick jag till teorin åså träffade jag elin på vägen :)

När jag kom hem blev det en bauta tallrik me pasta å köttfärssås å kolla på CL Arsenal-Lajvpool .. arsenal var sjukt bra bara att den jävla dansken bendtner stoppa skott på mållinjen så de blev bara 1-1 :/


fan vad okreativ jag är ikväll.. diktande kan dra åt helvete just nu :( får göra nytt försök imorgon!

Dagens låt : Lil Wayne Ft Static Major - Lollipop .. alla som inte gillar den här kan ju slänga sig i väggen


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha sicken lirare du är;P

2008-04-03 @ 21:50:58
Postat av: amie

jag lyssnar på den just nu :D den är feeeet

2008-04-03 @ 22:31:46
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0