Hiss eller diss?

Sitter och klurar lite på om min blogg är en hit eller en pitt.. eftersom att jag ändå har en läsarskara på runt 25-30 unika besökare per dag (där kom det fram), så tror jag ändå att jag skriver rätt bra. Grejen är att typ inga av mina läsare kommenterar något av det jag skriver, är det bara jag som har tankar om saker och ting? och är det ingen som har tankar om mina tankar? känns lite dassigt att inte få någon respons asså.

Därför har jag nu bestämt mig för att ta ett break och släpper istället fram vinnaren i min tävling (i och för sig den enda deltagaren) Daniel Triflet Johansson att gästblogga här på min blogg temat som ni svikare inte ville skriva om är såklart Mej, Karl Nilsson.

Breaket är på obestämd framtid, glöden finns där det är ni som står med tändvätskan!


Dagens låt : Tomas ledin - Hon är flickan .. En låt som iallafall ger mej lite sommarkänslor, perfekt på förfesten då alla kan sjunga med.

Dagens citat: "Should i have asked her out? - No man you wait til she's a plant, then you fuck the plant"

Kommentarer
Postat av: Max

det är inget fel på ditt skrivande ;)

2008-04-14 @ 01:05:42
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/
Postat av: Ozzy Ozkar

Diss såklart!
Våga vägra ledin!
Vill du ha kenzas msn?
Checka då min blogg!

2008-04-14 @ 01:07:12
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Månsson

25-30!?

Det är väl ändå rätt mycket. En på bögtoppen. Oj förlåt, bloggtoppen var ju inne där med enligt henne bara 35-40 besök.

Nu säger ju dock inte antalet besökare så värst mycket om ditt skrivande i sig.
Ju mer kommentarer desto bättre skrift brukar jag tänka.

Dessutom. De flesta bloggar är PISS.

2008-04-14 @ 01:13:46
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Sussi

Ja, men de fucking bloggraggarna är bara billiga slynor, och blir aldrig lika tuffa som jag, för de blir aldrig ledare i T.O.G - Tvetgatan Original Gangstas. De kan gå och hoppa, helt enkelt.

2008-04-14 @ 01:46:45
URL: http://sussi.blogg.se
Postat av: daniel

Jag vet inte om du ska tolka denna rusning till kommentarsfältet som att vi alla vill, över allt annat, att du ska fortsätta? :P

Men jag antar utmaningen och börjar väl helt enkelt slipa på ett?
You're going down, bitch! Näää, jag skoja bara :)

2008-04-14 @ 09:00:52
Postat av: Louise

lägg inte ner, då avlider jag ju typ

2008-04-14 @ 09:26:49
URL: http://louloulou.blogg.se
Postat av: Karl

förstå främst, ozzy oskar kan ju dra nåt gammalt över sig jävla bloggraggare. Sedan är det kul att folk jag inte känner faktiskt har läst och tycker det är bra:) och sist.. daniel var lite spontan bara ;)

2008-04-14 @ 14:44:35
Postat av: Ahmed

Fan Karl du måste fortsätta :)

2008-04-14 @ 16:06:54
Postat av: daniel

Jadå, men jag skriver det i ett worddokument och skickar över till dig istället.
Så behöver du inte vara rädd för sabotage. vet inte om jag skulle kunna hantera makten du skulle lägga i mina händer annars ;)

2008-04-14 @ 16:58:14
Postat av: YESS!!

fan vad jag väntat på detta!!!!!!

2008-04-14 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0