Jesus

aa jesus, jag tror inte jag blivit tagen så här seriöst någon gång under hela gymnasiet.
Det har jag dock velat bli så jag klagar inte, däremot så verkar folk ha problem med att ta det här på rätt sätt, jag har skrivit vad jag tycker om man tycker att jag är en stor skit eftersom jag skrivit som jag skrivit så behöver man ju inte ta åt sig av det tycker jag. Kanske var jag lite hård mot vissa men jag tänker inte ändra på något för då är det ju inte min åsikt längre utan någon annans. Är det att leka gud att säja vad man tycker? det här är min blogg och jag skriver exakt det jag vill i den, tycker du inte om det behöver du inte läsa den eller hur ?

Visst kunde jag tatt det här face to face men jag tyckte bara att det var en rolig grej att göra, kunde aldrig tro att någon skulle ta åt sig så mycket av det för det kan jag ju säja att det hade ingen gjort om jag tagit det face to face.

Sedan är respekt en ömsesidig sak som man förtjänar, för första gången sen jag började i klassen har folk tagit mig på allvar varför skulle jag ta er på allvar isådanafall? dom som jag respekterar i klassen har jag ju tex inte skrivit något elakt om och om jag nu gjort det så antar jag att dom kan ta det.

Till sist så tänkte jag be mathilda om ursäkt för att jag missförstått det med smeknamnet... men det kan vi ju ta imorgon... face to face!

peace out eran wigga:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja menade inte att ställa till med en revolution kallebaby .. haha

2008-04-07 @ 18:33:17
Postat av: Neechko

Haha så jävla bra xD, nee de va rätt att posta de karl :p de va kul att läsa igenom :D

2008-04-07 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0