Konst är att få folk att förstå

Lite av en kommentar orgie har det blivit efter mitt senaste inlägg. Det gillar jag, folk tycker saker om det jag skriver och det är väl lite av ett bevis på att man skriver något bra eller att man skrivit något som engagerar. Axel tog det jag skrev väldigt hårt och har nu dödshotat mej... brrr ja darrar av skräck lootus. Daniel var mer glad än axel och det är ju kul att man kan göra någon glad tycker jag och millissa tyckte att jag skriver underhållande och det ska ja försöka fortsätta med!

nog om mitt förra inlägg

Igår var det lördag och jag hade tagit mej upp väldigt tidigt ur sängen och åkt in till stan för att kolla efter en kostym till studenten och balen, visiten var lyckad och jag hittade ett helt kostymkit för 2900:- och sedan passade jag på att köpa 2 par kallingar för 400:- men man fick det ena paret för halva priset så det blev 300:- istället.
så här ser min nya kostym ut →

Efter stan så satte jag å lillebror oss på röd express upp till stora höga för att åka på kalas hos min systerson som fyllde 15, han hade fått en derbi senda och en moppehjälm. Min storabror var hemma från norge också och vi satt och pratade om jobb och lite sådant att jag ska gå i hans fotspår till hösten/sommarn nu. Senare fråga pappa om vi skulle åka men då hade jag bestämt att ja skulle åka me brorsan och så skulle jag få lite cider av honom, det var kul att se pappas min när jag sa det.. inte för att han blev alltför chockad men det var ändå lite kul, iaf så åkte vi hem till brorsan å ja fick 23 halvlitare cider av honom (!) och sedan skjuts ner till kungälv, min bror är världsbäst!

Jag åkte alltså hem till otter och ställde dom flesta av ciderna där å sen stack hem till någon kille i kmn å förfesta det va skoj, sen åkte vi in till stan och gick till gamleport och det var faktis kul.. gillar inte det stället så men det var roligt, man träffade många man kände och tom olof satte sina fötter där.


Dagens låt : Håkan - Klubbland

Kommentarer
Postat av: Axel

För att förtydliga min skräckinjagande kommentar från förra inlägget var det inte nödvändigtvis jag som skulle få huvuden att rulla, utan att du kanske skaffat dig ex antal ovänner. Själv tog jag inte alltför illa upp, jag är ganska van vid att bli uthängd på våran gemensamma vän Triflets blogg.

Önskar dig en fortsatt trevlig söndagskväll.

2008-04-06 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0