Morgonrusning och Söndagstankar

rusningen så här på.. hmm ne det är väl inte morgon längre men det har tydligen varit rusning här på bloggen under morgonen, 33 besökare så här dags brukar jag väl inte ha, typ på kvällen kanske men inte så här tidigt, kan det vara så att efter en händelsefull helg så skyndar man hem till datorn för att höra det senaste från kallebabys liv? Sorry att göra er besvikna i sådannafall, min helg har varit stenlugn men ändå väldigt skön och så..

Igår fick jag gjort mycket på mitt Projekt arbete, läs mycket med lite relativitet. Efter att jag var klar trodde jag att det skulle bli liten grillkväll hos otter men det blev inte så och då tänkte jag äh, jag orkar inte hitta på något annat ändå så det blev en kväll framför datorn och tvn som elin förgyllde med en rolig msn konversation, "Publiken heter Elin, and i wanna do Elin" haha, okej väldigt internt och säkert tråkigt för dej att läsa men.. Det va hon som tipsade om Sean banan klippet här under förresten!


I natt låg jag å kollade lite på Ztv när den här låten kom på:
Veronica Maggio - Måndagsbarn



Den är av lite samma stuk som den där sommarplågan med Raymond och Maria - ingen vill veta vart du köpt din tröja, fast i light version kan man väl säga. Anledningen till att den står med på min blogg nu är att den väckte en del tankar, tex videon är ju helt klockren flashback till låg och mellanstadiet och då kom jag att tänka på min uppväxt. sedan texten som speglar lite hur det ser ut just nu på sätt och vis, varje helg under våren och vintern nu har ungefär gått ut på att gå ut på krogen och supa sig full och odräglig, det är det som är kul, för om man inte går på krogen vad finns det då att göra? har änna tappat fantasin, eller är det så att jag har tråkiga kompisar som inte "är på" att göra saker som inte innefattar krogen! jag tycker inte att jag är fantasilös i alla fall. Eller tycker ni det som läser min blogg?!


Har börjat tänka seriöst på att skaffa mej en tatuering nu snart och har lite tankar om vad jag vill ha..
vad tror ni om den här solen på bröstet?
← den på vänster sida av bröstet och kanske ett armband på höger överarm?


Dagens låt : Justin Timberlake - Losing my way

Kommentarer
Postat av: daniel

"Jag vill ha något orginellt, typ en tribal" *kallebaby*

Jo, jag vet att det var ett skämt då. Men denna är ju snarlik ;)

2008-04-27 @ 15:43:55
Postat av: milissa

haha jag tror att det är någon konstig rusning. jag har haft 43 besökare hittills :p det brukar jag ha runt 11 på kvällen..

2008-04-27 @ 16:52:07
URL: http://milissamia.blogg.se
Postat av: daniel

Och det vi kan fastslå är att dem alla lyckades undvika mig.
Men jag kan ju underlätta genom att länka...

Jag är fan inte bitter! :)

2008-04-27 @ 17:55:56
URL: http://triflet.blogg.se
Postat av: Robin

joru..maggio e skön hon...

2008-04-27 @ 18:48:22
Postat av: Stina

Skaffa tattoo ! det är snyggt :)
dock ser den solen rätt tråkig ut , enligt min åsikt ;)

2008-04-27 @ 19:32:38
URL: http://stinahult.devote.se
Postat av: Olle

Hej Kallleeebbaaabbbyyyy....

2008-04-28 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0