Nervositet

Japp nu sitter man framför datorn med en kall cider och bara väntar, Ljungskile - IFK Göteborg närmar sig med stora steg och jag ska väl gå ner till tåget om en halvtimme ungefär, det jag är mest nervös över just nu är om jag kommer överleva tågfärden upp för tåget lär ju vara knökat med Ifk:are. Matchen är jag inte lika orolig över, jag vet hur det kommer sluta, antingen vinner Lsk med 1-0 eller så vinner Ifk med 3-4 bollar tror jag, annars blir det 0-0. nu blev det nästan en helgardering här.

En sak som är kul är det s.k "klasskriget" som råder mellan sp1orna, det är nog mest kul eftersom jag inte vet vad det handlar om eftersom ingen riktigt verkar veta själv eller vill berätta!

aja nu ska jag ringa "the only lonely colombiony" ha de G

Skriver mer imorgon har inte tid nu..

Dagens citat : "Jörgen wåhlemark hade gått rakt in i vilket allsvenskt anfall som helst" - sant

Kommentarer
Postat av: Henke

Det blir väl kanske inte tvåsiffrigt men någonstans där i närheten räknar jag med.

2008-04-25 @ 17:04:38
Postat av: milissa

svar: haha, det var ett väldigt bra minne från pizzerian.
- det har ju alltid varit språklektionerna man har hatat mest.

2008-04-26 @ 15:25:09
URL: http://milissamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0