Sol

Idag har det vart en kanongo dag änna! hela mimers var ute på skolgården å de va musik å man prata med alla, det tyckte jag var kul tills en elak person sa att jag hade stort huvud. Då va det inte skoj längre och jag gick in...med mitt stora huvud.

Innan det hade Otter vart Mr.Charming för linn sa att alla hata henne, han ba ä de för att du är så snygg?.. så snygg ä otter:D! å innan det va ja på liten konsert i cafet där ariel spelade trummor och de va bra dom spelade roliga å bra låtar! och arri va kung på trummorna som alltid!

Och ikväll så vann Ljungskile mot Trelleborg med 2-1 så lyckan är total just nu och jag längtar nåt såpass till fredag då Blåvitt kommer upp till ljungskile fan va fest de kommer bli och imorgon ska jag få LSK tröja! fett.

Har just vart ute å joggat med och det kändes bra mycket bättre idag än igår, det var faktiskt riktigt skönt nu på kvällen när de blivit lite svalare.

Kort och gott dagen har vart kanon!


Dagens låt : Bon jovi - Livin on a prayer

I övrig hoppas jag att Henke börjar blogga, det kan nog bli en rolig blogg att följa om arsenal och hårdrock, där jag inte kommer hänga med så mycket men du knåpar nog ihop något kul ditt lata arsel.

image47

Kommentarer
Postat av: Henke

Personpåhopp i bloggen. Rektorn nästa för din del.

2008-04-22 @ 17:40:36
Postat av: Karl

hahaha;D

2008-04-22 @ 17:53:33
Postat av: JP

20/4 "De flesta bloggarna som finns är verkligen piss, hur kan det ens finnas så mycket ointressant skit att skriva om?
idag känner jag inte ens själv för att skriva, det jag skulle kunna skriva är typ:
Idag har jag vart ute å joggat(vem bryr sig?)"

21/4 "Har just vart ute å joggat med och det kändes bra mycket bättre idag än igår, det var faktiskt riktigt skönt nu på kvällen när de blivit lite svalare."

Du har stort huvud men ingen hjärna inuti.

2008-04-22 @ 19:29:42
Postat av: Karl

Och jp? du ä en liten lajv med alldeles för stor mun

2008-04-23 @ 00:00:32
Postat av: JP

Haha hellre lajv än att vara en idiot som går samma lektioner som 1or och inte kommer få ta studenten

2008-04-23 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0