Som ger mig nåt att tro på!

Ojojoj idag tycker jag att det var en jobbig dag i skolan, helt slut slocknade jag en timme när jag kom hem. Känns lite utdraget att spinna vidare på the class nu men eftersom att alla hade åsikter om det idag så tänkte jag utlysa en liten tävling, med risk att verka väldigt... va ska man säja egoistisk låter fel .. aja jag kommer inte på något bra ord.
tävlingen ska ivarjefall gå ut på att jag drar en vinnare ur en av mina kommentarer helt slumpaktigt och sedan ska vinnaren få gästblogga här på min blogg, temat ska vara att skriva exakt vad denna person tycker om mej ! jag antar att mina klassisar kanske kan vara lite sugna på det efter att jag skrev om dom.
Må bäste kommentator vinna. (cred till olle som tog the class på helt rätt sätt) =)

Jaja just nu sitter jag på mitt rum och inser att jag borde ha börjat med naturkunskapen tills på torsdag igår! Ikväll är det nämligen Champions league på tv och jag har aldrig haft särskilt svårt med prioriteringar av mitt skolarbete, i 9 fall av 10 hamnar skolarbetet på andra plats vad det än gäller ungefär. Som igår då tog jag mej ledigt från skolan för att hinna med lite saker som jag oftast inte brukar hinna med, blandannat var jag ute på en joggingrunda och när jag kom hem från den hade jag inte alls fått nog utan jag ringde kristin och frågade om hon ville gå ut på en promenad! så blev det och jag kristin och lilla pabli traskade ner till CG. Det här kändes mer viktigt än att plugga natur igår.

Nu tänkte jag skriva om Louise blogg , louise bloggar om det mesta som händer kring henne, och nu känner hon sig redo för större jaktmarken och tror sig därför med hjälp av Kallebaby.blogg.se locka över en del av min (gigantiska) läsarskara. Ett tafatt försök till flera unika läsare eller ett behov att få ut sina tankar på en större scen?
Checka in Louloulou.blogg.se och se vad du tycker!


Avslutar med att skriva om två drömmar jag haft under helgen.. jag drömde om samma person båda nätterna, ett slags tecken ur det undermedvetna eller bara en slump? hmm

Och dagens låt : Lil wayne - im me


Kommentarer
Postat av: daniel

Jag skakar bort det faktum att louise troligtvis "bloggraggade" och faktiskt kommenterade min blogg för att hon hade en åsikt. Och därför gick jag givetvis in och kikade under gårdagen.

En till unik besökare med andra ord, även om det inte var tack vare dig.

2008-04-08 @ 18:17:30
Postat av: daniel

Förresten, jag antar utmaningen! Och i och med att jag tror att jag är ensam om att ställa upp så kanske jag ska börja fila på pikarna redan ikväll.

It ain't gonna be pretty... ;)

Fast roligare hade det ju faktiskt varit om någon utanför denna "bloggvärld" som hade ställt upp...

2008-04-08 @ 18:22:42
Postat av: amie

nä men det kan han ju inte göra. men säg att jag uppför mig perfekt första halvan av sommaren, sedan blir jag förjävlig och tvingar honom på så sätt att ge mig sparken? :)

han kan ju inte låta bli att betala mig för utfört arbete. förresten tror jag han anställer mig olagligt ifall han nu gör det :P folk som är under 18 får inte ha de arbetstiderna. hehe

2008-04-08 @ 18:58:37
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0