The blogg of the broken one

hej läsare (kära) ! allt bra eller? Om ni undrar hur det är med mej så är det också bra jag har just återhämtat mej från en skratt attack. Kom å tänka på hur mega nörd alla var när vi var 16 :D Yrke : hihi :S vaaaA??

heii (igen- igår tränade jag me fc komarken hihi , de va jag (bäst) otter(min tufing nr1) Ahmed (rolig och söt) sule (snällis i världen) och många mer men va inte ledsna för ja inte skriver upp er men det är bara för jag älskar er ännu mer ! :) <3
först gick ja å otter till skarpe nord men vi tänkte gå till willys men vi tänkte gå dit efter träningen så vi gjorde inte det så då gick vi ner till skarpe nord men då kom nisse vid bron å vinka så då gick vi rakt fram istället för höger som vi tänkte gå först under bron så då blev det att vi tog en väg ja inte gått innan men då va de match på skarpe nord så då kollade vi på den å då kom siini så då pratade vi men då va det bara en kvart kvar till träning så då gick vi till omklädningsrummet men bytte om i ett och sen bytte till det andra. Sen kom ja hem efter träningen hihi å då va de så ja snacka me joppe(älsklingsbarnet) på msn så då kolla vi på capriciossa den va bra men inte the wire så där tog det roliga slut


Dagens citat: "Det hade vart gött å få två korvar i sig" - en tjej i kön till bussta grillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0