Underbart

Fan vilken soft dag det har varit idag! as gött väder med så jag bestämde mej att gå å ta en glass å sen gå ut å glassa me min glass på skolgården! och där ute satt hon , hon tjejen ja försökt vissla på vid visselbänken typ 4-5 ggr men eftersom jag suger på att busvissla så har hon nog inte märkt något men idag så fulade jag mej så när jag gick förbi där hon satt så tog jag mig för hjärtat å börja ropa aaajj! sen sa ja halvhögt till otter att ja blitt träffad av hennes kärlekspilar haha men jag vet itne om hon hörde det för hon kollade rätt snett på mej hmm.. tjejer borde lära sig när deras kärlekspilar träffar någon alltså.

efter skolan som var helskön idag så gick ja å fika med amanda en jättesnabbis tyvärr, men a lite smakar mkt säjer man ju. sen traska ja bort till bilskolan å hade körlektion som gick fino! sen efter så träffade jag karin ! det var mega längesen! för längesen typ.. så det var trevligt !

sen har ja sovit fram till för en timme sen typ å vakna å åt pannkakor

Igår kom jag och sussi fram till att jag är lik JD i Scrubs, inte på utseendet då för dom som inte fattade det utan vi är väääldigt lika på sättet.

Imorgon kommer jag att lägga upp klasskortet på min klass och skriva precis vad jag tycker om alla i den, det blir något att se framemot. byebye

Kommentarer
Postat av: daniel

Oj, sikka raggningsrepliker! Sådant mod skulle jag aldrig kunna samla, men det går ju som det går också...

*Jag e int' bitter*

2008-04-03 @ 23:18:27
Postat av: Axel

Jag väntar med spänning.

2008-04-04 @ 07:44:26
Postat av: Hmm

Njaa.. J.D är ganska mycket roligare

2008-04-04 @ 22:34:27
Postat av: daniel

Karl, jag kan bara ge dig tipset att skaka av dig sådant som den sista kommentaren. "Det är bara Patrik som är bitter" brukar vara en fungerande tanke för min del ;)

Passa dig med skolfotogrejen nu bara, jag är farligare än du tr...näää.

2008-04-05 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0