Uppdatera din blogg or die

Jag fick ett Sms som det stog så i idag , först blev jag oerhört skärrad men sedan så var det ju bara en av mina vanliga groupies. Nu vill jag ändå inte göra någon besviken,trots dödshot, så nu sitter jag å knappar igen.

Dagens stora händelse på mimers var väl att Björn Gustavsson kom till skolan idag och skulle prata för esteterna om hur det är att vara känd. Blixtsnabbt spred sig ryktet och jag gick med Louise och Linn till cafet för att kolla om böne va där, men det var han inte!

image49←Björn på mimers (glad är den som har sitt skåp på samma bild som BJÖRN!!!!!)

Dock så var inte detta dagens händelse för mig utan det var när jag fick se Sp1d's klassbloggs unika besökare! den var typ 4 ggr så hög som min är! Efter att jag blivit (lätt) erkänd som klassens bloggare började jag se mig som skolans bloggare, men ack o ve mina bloggdrömmar har nu blivit kastade i gruset,stampade på och till slut bespottade av dessa så förföriska men samtidigt förrädiska damer i sp1d. nåja..

Till sist så var det Linn (antar jag iaf) som skickade smset och hon ville ha ett helt inlägg  om bara sig , men eftersom jag bara vet att hon är ö-bo och alltid säjer att alla hatar henne så är inte det så mycket att gå på. alltså får hon nöja sig med några rader :)


Dagens citat : "Där är knöös då kan inte my va långt borta" .. mycket riktigt tittade my fram nästa sekund :D

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha i love u

2008-04-24 @ 18:31:13
Postat av: daniel

Meeen Karl, sänk oss inte så här! Man måste givetvis dela antalet besökare på hur många användare som skriver på bloggen.

Björn, vem är det?

2008-04-24 @ 18:48:12
Postat av: Ida

Vi är mer förföriska än förrädiska ;)
We still love you Karl!

2008-04-24 @ 19:33:17
Postat av: Linn

du är för härlig, haha diggar dig massvis ! du är fan ascool , haha . våran klass är bäst, vet att du önskar att du gick med oss . sorgligt bara det där med björn . ses imon :D

2008-04-24 @ 21:40:16
Postat av: amie

haha. publiciteten beror på det stora klasskriget. hört talas om det? det är ganska lustigt faktiskt (:

2008-04-24 @ 22:45:13
URL: http://amies.webblogg.se
Postat av: Henke

Jag ska sprida din blogg över Borlänges torg illa kvickt så lär du märka av en markant ökning.

2008-04-24 @ 22:46:00
Postat av: amie

haha i princip ingenting om jag ska vara ärlig. jag är tydligen ivolverad mot min vilja :P tror jag iaf. det pågår kraftig generalisering i form av benämningen "sp1b". i själva verket tror jag bara det är min vän cecilia som är inblandad :P även hon emot sin vilja

2008-04-24 @ 22:58:21
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0