Jag är tröttast i världen just nu..

Först och främst louise har fått tillbaka sin tand! grattis :)

för det andra.. jag klarade teoriprovet i tisdags! grattis till mej

å för det tredje så är jag världens tröttaste människa just nu.. vilket egentligen är ganska konstigt eftersom jag bara hade jobb till kl 2 idag å sen var det någon som hade tagit med sig en hel trave med gamla moore,slitz och fhm tidningar som jag satt och läste fram till halv 4, det var ganska underhållande faktiskt i en av moore tidningarna hade dom gjort ett test av vad som var bäst av mamma eller flickvännen.. mamma vann i matlagning och ekonomi medans flickvännen tog hem brösten och utetider faktiskt.. det roligaste var ändå att testet avgjordes till flickvännens fördel 5-4 tack vare brösten...

sedan läste jag även en mobbningsguide som garanterat gjorde dej till den som alla var rädd för på jobbet/skolan så nu får ni passa er!

skooja ja e samma snälla kallebaby som alltid pusshej

Kommentarer
Postat av: Theréze

Grattis till dig Karl! :D

2008-08-28 @ 18:06:20
URL: http://therezeahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0