Sunny beach 08, puckoresan!

Datumet var den 6 augusti ,jag och 6 ärade puckon skulle åka ner sunny beach på semester.
Vi kan kalla den här resan för puckoresan för jag har nog aldrig i hela mitt liv vart med något lika puckat.

pucko pucko pucko


första dagen bjöd blandannat på en hjärndöd hjärnskakning, anledningen till att hjärnskakningen var hjärndöd var sättet som denna modiga kombatant på ett mycket puckat sätt dök rakt ner i barnpoolen, efter viss alkohol förtäring,  och på sätt åsamkade sig  den hjärndöda hjärnskakningen. okej  nu gick jag lite för snabbt fram här,  den modiga kombatanten vid namn gurra hade redan smakat på ett sällsynt djupt jack i fingret då han lekt med en enligt honom "felvänd" butterfly i ett stånd.

Resan hade alltså börjat på bästa tänkbara sätt och vi andra fick oss ett gott skratt medans vi drack oss fulla och bestämde oss för att fortsätta göra så hela kvällen på hotellet.


dag 2 : Då min lägenhet låg på solsidan på morgonen vaknade jag upp runt 8 snåret av att jag svettades nerför benen och det var helt enkelt omöjligt att somna om i den värmen, jag bestämde mig för att gå ner och smaka på den delikata frukost buffen, trodde jag. På tidigare resor jag varit med om har jag nog aldrig varit med om konserverade ägg och små korvbitar istället för bacon. En kunskap visare begav jag mig efter frukost till poolen med vetskapen att jag aldrig mer skulle äta en konserverad ägg och korv macka till frukost och verkligen aldrig mer på baksmällan. Väl mött av gubbarna begav vi oss av på en hissnande 50 m lång resa till baren där det sattes igång att drickas runt kl halv 10 på morgonen, baaaare braaa!

nu ska jag sova mer kommer la imorn... watch out for that !

Kommentarer
Postat av: Henke

Har du boffat eller? Fan vad segt det går.



Jag tänkte egentligen skriva mer men mitt glashus gick precis i kras.

2008-08-19 @ 21:17:49
URL: http://hengo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0