Att svika sin bäste vän!

Jag har svikit min allra bäste vän! Förra helgen så visade denne sina poetiska kunskaper och på bara några få sekunder hade han skapat en dikt till min ära, denna dikt utlovades komma upp här på min blogg men en familjär bov i dramat vid namn alkohol gjorde mitt minne suddigt och det ända jag minns är att det var en fenomenal dikt! Nu har jag gjort denna diktare både förkrossad och jättearg och därför ägnar jag ett helt inlägg här åt att be om förlåtelse.
Hoppas du vill bli min bäste vän igen? BFF's 4-evah? (U):(

<- Min bäste vän!

Kommentarer
Postat av: Henke

Haha lysande! Då menar jag inte bilden, inte heller paintkunskaperna.



Han puffar som Marley

Han lyssnar på Charlie

För vissa är han ingen

Men för mig är han Kingen

2008-12-26 @ 17:26:51
URL: http://hengo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0