I have to earn it everytime

whatup folks? okej klockan är 3 en tisdag natt å ni sover antagligen men inte jag..
trots att jag ska upp nu om 3 timmar, shite!

Nu tror ni säkert att jag har något som jag ska göra eftersom jag ska upp så tidigt men det har jag faktiskt inte, eller jo jag har ju planer fast inte fan är dom planlagda till klockan 6 på morgonen, ärligt talat så gillar jag att vara uppe tidigt, inte gå upp tidigt men att vara uppe tidigt.
När alla andra stressar i sig en kaffe på väg ut till bilen med byxorna fortfarande vid knäna så njuter jag lugnt av att sitta och läsa tidningen, imorgon tänkte jag njuta en hel timme av detta innan jag faktiskt också har saker att göra.

Min mor är väldigt olik mig, hon skulle aldrig medvetet bryta mot någon lag för egen vinning, så det mest badass brottet hon har gjort vad jag vet är att köra med sommardäck i 5 dagar trots att man måste ha vinterdäck. Där kommer vi till vad jag ska göra imorgon bitti, byta däck på mammas bil. Efter det så tänkte jag gå ut på en löprunda, och det behövs verkligen för vågen visar fucking 90 kg numera och så mkt har den aldrig tidigare visat. Efter den plågsamma starten på morgonen med bytta däck gå upp tidigt och sist men inte minst springa så blir det förhoppningsvis lite mer kvalitativ tid med kristin!

Förövrigt tycker jag att designen här börjar kännas lite gammal, så du får gärna sätta dig vid rätt dator nästa gång ja skriver mandy för snart är julen över :/

nu behöver jag verkligen sova så vi hörs väl...tjarå

"Everyone wants to kill the king. But the prince, he just sails along telling all the ladies, 'One day I'm gonna be king."
- Vincent Chase




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0