Hey hey I saved the world today

Ändå sen jag började fundera på min framtid har jag hävdat och trott att jag är ämnad för något större.
Och ända sen jag var liten har jag gillat att både synas och höras, det tror jag inte någon tidigare klasskamrat från varken gymnasiet eller högstadiet kan säga emot, då jag så att säga gjort mitt för att både synas och höras i stor skala.

Det har inte alltid ledit till positiva saker, speciellt inte bland lärare, men jag vill inte se det som en nackdel utan som en fördel och som en speciell talang som jag har. Jag syns och jag hörs.

För ett tag sen när det gick trögt med arbetssökandet väcktes en tanke hos mig, TV! Självklart, jag ska hora mig in på tv!
Sagt och gjort nu har jag iaf både sökt in till "Den rätte för Rosing" som går ut på att man ska dejta Linda Rosing och tagit kontakt med en agentur.

Som sagt livet är inte värt att leva förrens man lever det som vincent chase och förhoppningsvis förstår tv producenter att jag är för bra för att inte tas tillvara på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0