It’s amazing what you learn when you never been taught

Helgen har inte vart bra, eller det kanske den har men jag fick sån jävla ångest idag.
Saker jag inte gjort och saker ja borde gjort eller borde göra.

Det blev lite bättre framåt dan än va det var förut iaf, Kristin ringde och vi gick en promenad å jag kom bort lite från mina tankar.


En annan bra sak är att jag tog ett seriöst snack med min mor och bror om att vi borde flytta nu, jag tog upp fördelar ,frågade om nackdelar och vad vi skulle ha för krav på ett nytt hus. Det verkade gå hem bättre än när jag bara klagat på att vi borde flytta. Det visade sig att vi har ganska många krav på ett hus, dels måste det vara tillräckligt stort för att vi inte ska behöve bo vägg i vägg me varandra, dels ska det ha bastu och för det sista så får det inte ligga för långt ifrån kungälvs centrum, typ som skällebräcke för då är det ingen idé att flytta.
Men ja ska iaf kika lite på villor hos dom olika mäklarna i kungälv imorn tänkte jag. känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0