Alla ledtrådar säger: förändra dig nu!

Som jag tidigare tagit upp här så är jag av den uppfattningen att allt blir värre på natten, man låter sina tankar och känslor skena iväg lite mer än man kanske borde. Ikväll är just en sån natt då jag sitter uppe och tänker.

Det första jag tänker på just nu är nyår, som vanligt vet man inte vad som händer då eller vart och med vilka man kommer tillbringa det med. Mest rädd är jag för att jag kommer sitta själv hemma på nyår, det har aldrig hänt innan men jag fick en sån äcklig känsla av att om inte jag hör av mej till någon om det så kommer ingen att höra av sig till mej ändå, så ni kära läsare.. vilka ni än är ring mej, låt mej inte sitta ensam på nyår.

Det andra som jag tänker på är en mer sjuk tanke jag har, har ni sett filmen "the beach" med leo di caprio? han psykar ut efter ett tag i den och han tror själv att han lever som i ett tv spel, lite så känner jag..som att allt är ett spel, som att mina känslor inte är riktiga och att det inte riktigt spelar någon roll vad jag gör eller inte gör.

Sen tänkte jag fråga er om ni har något riktigt bra låt tips till mej? Jag vill ha en låt med en text som man kan känna igen sig i, en text som berör om ni förstår? min åsikt är att bra musik är den musiken som får dig att känna igen dig i texten och som påminner dig om känslor så som hat,kärlek,något man förloat och mycket mer. min spelningslista känns helt utspelad så ni som tidigare har klagat på mina imeems uppladdningar här, nu har ni chansen.. take your best shot!


"Skriver av mig mina drömmar i mörket, dom är långt bort men jag kan se dem,
Jag tror på Himeln mer än helvetet, Välsignelse mer än fängelse.
Med en historia att berätta, ser mina ögon helighet och väl.
Världen bara väntar på att jag ska skrika: "I have a dream"

Jag har fortfarande en.."

- Skrivet av mig och bara mig ! fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0