Back to school

Söndag idag, bakfull som vanligt typ.

Gårdagen bjöd på härligt mycket sömn, sov max 20 tim Mån-Fre, så de va gött att få sova ut då. Sedan var det väl bara slappande hela dagen!

drog till ölkällarn på kvällen me goa gubbarna! De var riktigt gött där igår de va inte så mycket folk förutom vi då å två bänkar till kanske. så man kunde sitta å tjöta gött.
Snackade lite om hur kul det är att ljuga på fyllan, här är några lögner som gått hem och ett som inte gjorde de:

Niclas Svensson lyckades på en fest förra vintern övertyga några killar att han hade vart med i os i boxning och dom inte bara svalde det utan en av killarna påstog även att han kände igen honom från TV.

Joakim Ivarsson lyckades inte lika bra när han skulle försöka övertyga två tjejer att han hette Joaquin Ivahnio och att han var spanjor, dom sa att han fan inte var spanjor och att han såg ut att vara albino ! varpå jocke svarade: ALLA SER UT SCHÅÅ I SCHPANIEN! . Han lyckades dock bättre med att få bitchslapar och knuffar av tjejerna då han på sitt extremt charmiga vis frågade dom om dom inte skulle skippa den här charaden med att dansa och inte gå in på toan å gänga direkt istället?

Spararade min egna luring till sist.
Under min första krogrunda i stan så satt jag å snacka me nån okänd brud och så frågade hon va ja sysslade med om jag gick i skolan eller om jag jobbade? varpå ja drar till me att jag är veterinärlärling på en veterinär mottagning och jag började berätta om en operation jag hade gjort när en tant kom in med sin fjäril som hon hade som husdjur, den hade brutit sin ena vinge och jag fick operera in små stålskenor i vingen för att den skulle kunna flyga igen. tjejen brast ut nehe?!?! Va fräckt! ... behöver nog inte säja mer.

efter massa goa historier till så börja vi snacka ihop oss om vart i stan vi skulle gå, men eftersom det var lördag å dom flesta ställena har 20 då så fick det bli kungälv ändå.

träffade lite folk åså blandannat hanna å anton på combi å challe från jobbet.

hände la inte så mycket mer.


Här kommer favoriten. Idag kunde jag dock inte bara välja en låt så det blir två stycken idag!

Dagens låttips : Fergie Ft. Sean kingston - Big girls dont cry (remix)
Beanie Sigel Ft R.Kelly - All the above

Skriv en kommentar, holla atcha bwoi!

Kommentarer
Postat av: daniel

Hahaha! Det där var ju riktigt roligt! Nu vet jag hur ni andsra kånner när ni läser min blogg, haha!

Nä, jag skoja bara, men det var väldigt roligt. Mer sånt, om du umgås med Ivarsson & Co så lär du ju kunna berätta anekdoter fram till 2010.

2008-02-17 @ 22:53:05
URL: http://triflet.blogg.se
Postat av: ivarsson

hahahaha..

2008-02-18 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0