Dra ut jacket och kolla på titanic

Det finns inget jack på mobiler och det hade inte behövts dras ur igår ändå men jag tyckte att det lät som en bra rubrik.

igår så tog jag de tvärlugnt, var hemma hela dagen å pysslade lite och kollade på titanic på kvällen.
hade ju hoppats på att kristin skulle ringt, de gjorde hon med men då va klockan 9 och hon skulle kolla på bio i stan kvart över 9 samtidigt som hon körde ut på motorvägen från munkegärde.
Jag gav henne förslaget att slå ihop hastighets skyltarna på båda sidorna av vägen för att på så vis få den korrekta hastighetsbegränsningen !

Strax innan de hade apelgren ringt å ba undra va ja gjorde åså detsamma med jocke och innan det hade jag snackat med hammar som var i "snöland" jag undrade vadfan han menade och till slut så fick ja ur han att han va i fjällen.

jaha tänkte jag det är väl lika bra att bara stanna hemma det verkar ju inte hända nåt ändå.

mitt i titanic fick jag ett oväntat samtal .. det var min "halv-granne" kan man säja , linnea som undra va ja syssla me å om jag skulle med ut på tisdag. fast de kan ja ju inte för jag ska jobba. aja de hände inte så mkt mer igår än att ja snacka mkt i telefon och kollade på film.

just nu ska ja strax gå upp å duscha sen åka å handla tror ja..... behöver mat till lunch i veckan!
sen tänkte ja tipsa om 2 bra låtar jag hörde i natt på VH-1 å ZTV

Baby Bash Ft Sean Kingston - What is it och Semisonic - Secret smile

två jävligt olika låtar kan man säja men jag gillade båda.

aight önska mej lycka till me jobbet!
ha de gött! Baby Bash-> <- Baby Bash !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0