låtsas som det regnar

Det finns dagar då det inte händer någonting, folk som skriver blogg brukar då göra någon form av lista , eller diskutera kring något ämne tex en film en tv serie eller något annat helt ointressant , för att ha något att göra.
Idag är idétorkan total för mej. Ge mig 5 minuter så ska jag snabbt tänka ut något (lagom) intressant att skriva om.

Jag skulle kunna skriva om offer och utsatta i samhället då jag faktiskt som individ är en väldigt utsatt grupp, nej det var inget bra.

Ett annat ämne jag kom att tänka på var jävliga chefer som inte ger en semester när man vill ha det, jag dödade dock en debatt med mej själv med argumentet att jag kan vara minst lika jävlig som en chef och hade jag inte fått någon semester så hade jag anmält fanskapet för sexuella trakasserier, då hade iaf chefen fått semester på obestämd tid.

Nej efter en halvtimmes tänktetid ger jag nu upp,
jag skriver inget mer idag förutom 3 saker som jag vill ha just nu.

En boxningssäck med boxningshandskar till, Vår så att jag kan jogga efter klockan 5 på eftermiddan och sist men inte minst en prenumeration på Slitz för endast 49:- kr och då får du en slitz tshirt till.

kuk....jag har inte 49 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0