Löning

Jepp , den här helgen är det löning + studiebidrags helg! ca 5000 kr singlar ner på kontot och då finns det egentligen bara 2 saker att göra!

1: köpa några klädesplagg innan alla pengar är bortsupna
2: supa bort pengarna.

Det är alltså vad jag tänkte göra har spanat in 2 par nya skor 2 par jeans 1 t shirt och 1 keps.
tur att man har sponsor som står för ungefär hälften!:)




sådär.. min plånbok kommer antagligen vara tom efter den här helgen.


Idag tog jag ledigt kan man säja, jag vaknade vid 12 och tänkte att jag kunde gå på gympan vid halv 3 (går egentligen 8-4 idag) för det är ändå kul. Men när jag kommer till skolan kom jag på att vi hade teori i gympan men det fick gå ändå, vi har ju ändå snygg-ulf som lärare !

efter lektionen ville jag göra något , min dag hade ju bara börjat liksom! det blev inte riktigt så, jag funderade på att gymma en stund men jag tog bussen hem istället.
Vilket misstag tycker jag nu , vågen här hemma börjar mer och mer närma sig 90 kg men imorgon sätter jag stopp för det å börjar jogga igen. 77 kg ska ja tebax till tills sommaren.





Tänkte kommentera mina kommentarer men jag orkar inte för klockan börjar bli en del nu. får ta det imorgon eller nåt.

nu börjar strax entourage! har just kollat på how i met your mother , börjar fastna för den serien verkar sjukt bra!



Dagens låttips : 30 seconds to mars - Attack ... inte något i den genren jag brukar lyssna på men efter att ha hört den ute hos jocke och sedan lyssnat lite på den så tycker jag den är ganska skön faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0