Makaroner och korv

Om ni vill kan ni kalla mej mästaren av rubriker eller rubrikernas man.

nu har ja ej skrivit på nåra dar men jag har bara arbetat å de har hänt samma sak i princip varje dag förutom igår då när de va fredag, fast då tog ja de iåfs bara chill å flög ut me bussen till rörtången å jocke å matte.

Vi åkte å handla lite i solberga å sen åkte vi hem å skulle kolla på american pie men då ringde de å vi åkte in till kungälv en stund å fixa en grej å sen tebax typ.

efter filmen städade vi jockes hus å de är fan inget enmans göra kan ja säja er... krossat glas, tomma ölburkar å använda snus över hela golvet i princip. Kul fredagkväll tänker la ni nu men då vet ni inte hur det såg ut i huset å skulle vi kunna vistat där ikväll för förfest så var det tvunget.




sen va de la inget mer typ, så då tänkte ja att jag kunde kommenterar mina få kommentarer jag fått:

Får börja med "Joe"

Postat av: Joe

Ingen idé att trilet promotar dig carl eftersom du redan har fler okända kommenterare än han haft under hela sin bloggsejour.

2008-feb-16 @ 12:45

Svar : Härligt att se att du äntligen kommit ut ur garderoben å gjort din debut i min gästbok jonte !
Som jag sa till daniel har jag ingen aning vem dom som kommenterat är men man kan inte alltid hjälpa att man är som en levande magnet !

Postat av: daniel

Fan va orättvist, du får ju av massa tjejer här hela tiden. Det är bättre än min "Joe" ;).

Det kommer ett inlägg inom de närmaste dagarna där jag ska "promota" dig. Får se hur det går, jag har ju inte läsare i tusental om vi säger så.

2008-feb-14 @ 23:54
URL: http://triflet.blogg.se

Svar: först och främst återgäldar jag tjänsten ;) om du nu har skrivit med mej ännu? det har jag inte kikat ännu.
Sen skulle jag ha påstått att joe inte är så dum ändå om det inte vore för ryktena som redan nu cirkulerar i klassrummet om min sexualitet. Får nicho nys om det här så kan det mycket väl vara mitt sista inlägg här då han redan nu tjatar hål i huvet på mej och jag vill ivarjefall få uppleva studenten innan jag trillar av. Sorry Jonte ;D


Härpå följer Två snabba men effektiva svar

Postat av: weronica

godnatt och sov så gott! :)

2008-feb-13 @ 23:20

Svar: Detsamma


Postat av: Denise

hehe. Ibland så älskar vi våra mammor lite extra! :)

2008-feb-13 @ 23:27

Svar: Jag håller med!;)





Det var väl det för idag, nu ska jag gå upp och göra mig iordning och sedan ladda för utgång ikväll!

Förresten, kanske skulle börja med dagens låttips för jag känner alltid för att tipsa om låtar i sluten av mina inlägg.

Dagens : Lazee - Rock away , enligt många den nya eller förbättrade adam tensta. vad tycker du?
http://www.youtube.com/watch?v=c2NTQQPMIf0

<--- Jag på jobbet

Kommentarer
Postat av: Nicchko

What is this?! vad e de jag itne fått nys om än? du e ju gay det vet vi, dina små äventyr med Daniel och Olof har inte gått obemärkta förbi. Men finns det ett tredje äventyr asså? hmm

2008-02-17 @ 15:01:37
Postat av: amie

vem har påstått sån skit? :) deras musik är inte ens likadan. svårt att vara den "nya" adam när han typ lanserades nyss :p har du hört aint gonna be easy? grymt bra.

2008-02-27 @ 22:41:16
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0