Midroc 7-4

hallo! kan ni gissa när jag gick upp i morse? Klockan ringde kl 05.00 och jag gick upp för att väcka den där jävla tuppen! Ja idag började jag alltså jobba, ganska soft första dag ändå ganska lugnt åså inget tungt arbete idag iaf.

Hade en sådan tur idag va!
förrådet har hyrt in en kille från electro å snubben bor i kungälv så jag får skjuts hem efter jobbet!
en sak som ä tråkig däremot är att Anton har bytt företag å han är den ända bra kompisen jag har där typ så de ä ju lite tråkigt.

efter jobbet så träffade jag gurra arri å jocke i ytterby , dom skulle käka pizza å jag var jävligt sugen jag med och tänkte att gör jag inget nu å bara åker hem så kommer jag somna på soffan.
Jag åkte i vilket fall som helst hem och mycket riktigt somna ja på soffan efter maten. vaknade och kollade på andra avenyn och anna pihl! känns som en ganska seg kväll får se om jag kan göra något roligare imorgon.

sitter å lyssnar på lite snook nu , Parkbänksfilosofi å Längst fram i taxin
chilligt.

Jag kommer å se ner på dig 
Sen när du ligger underst, dummer

Kommentarer
Postat av: amie

Haha satt också och diggade den texten häromdan faktiskt! Min favoritdel:
"Jag är bara 1,77, och sanningen är: jag tjänar mer pengar på ICA än min rap-karriär
Jag bänkar bara 70 kilo, sanningen är: jag är två sekunder från att va en One-minute-man"

2008-02-27 @ 22:46:05
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0