min alldeles egna åsikt

Idag kära läsare tänker jag inte skriva ett skit om hur min dag har varit.

Idag tänkte jag istället ge min alldeles egna åsikt om alla anklagelser och påståenden som jag har fått höra om mig själv under min tid på mimers hus.

Det bästa är väl att börja ända från början, första dagen i nya skolan! 15 år och med ett affro som sträcker sig upp mot molnen samt en tröja med en hippie text på baksidan " there is no way to love , love is the way". Får ni bilden i huvudet på hur jag såg ut? En sak vet jag och det är ivarjefall att jag inte såg ut som en raggare och att jag framförallt inte uppförde mig som en raggare. Eller gjorde jag det?
Jag minns att jag sagt att jag velat ha en epa-traktor, en blingad sådan med rims tonade rutor och dunkande negerdunk i. Är det ingen som har hört talas om ordet ironi innan?
på tal om ironi så är det lite kul att se vad man kan smälla i folk, dvs vad i faan som helst.
jag ska ge er ett bra exempel, ta inte illa upp nu "joe" men även om jag kan vara rätt oberäknelig ibland så är du ett perfekt exempel just nu.
Strax efter höstlovet i november så att ja å jonte på en bänk utanför vårt klassrum och pratade lite smått om tatueringar varpå jag tänkte att jag skulle jävlas lite med honom.
Vi pratade om att det är viktigt att man ska tänka sig för innan man går och tatuerar sig och att det ska vara en tatuering som är väldigt personlig om du ska göra den, jag tog några bra exempel på "väldigt personliga" tatueringar så som en tribal eller en text i stil med "Carpe diem" och hävdade att jag ville ha nåt sånt i den stilen som verkligen var personligt för just mej och inte något sånt som alla andra har. Det tog seriöst 6-7 lååånga sekunder innan han fattade att jag drev med honom.

Över till nästa påstående som är det att jag trott att jag varit svart.
det kan jag väl köpa halvt åtminstonde eftersom jag bara lyssnade på hiphop ett tag och använde en del slangord, tycker däremot inte att jag gjorde det mer än nån annan som sen sagt att jag trott mig. sen har jag ingen aning varför jag blev kallad för neger-karl men jag tyckte la bara att de va kul typ.

Näst sista påståendet som är det mest aktuella påståendet är det om min sexualitet där jag både påståtts vara bi och bög. kort sagt så är det inte sant. Jag fattar att det kan vara jävligt kul att jävlas lite med mej efter incidenten på klassfesten men ja fattar inte det med olof. Mer överdrivande från hemsedal kommer jag inte på.

sist men inte minst så tänkte jag bara skriva lite om en tjej som tycker att jag är helt dum i huvet verkar det som.
"Det var innan jag visste att du inte var seriös" är en mening som jag minns, tycker du ska läsa meningen här under och tänka över om det är så kul att få höra att man är seg,korkad eller alltid steget efter när man träffar dej?

Jag är inte han som inte bjuder på sig själv och det vet alla som känner mig. Men vissa saker är inte kul i längden och det vet väl ni med.


tänkte nu avsluta med två tips :

Kika in gurras blogg och läs inlägget att ta sig vatten över huvudet. Jag tycker i alla fall att det är läsvärt och har många poänger. www.justguru.blogg.se

Sen dagens låttips: Mickey Avalon - Mr. Right , en riktigt skön låt enligt mig helt enkelt

Imorn blir det förhoppningsvis Chill me ivarsson den goaste gubben i kungälv!

Kommentarer
Postat av: ivarsson

hallå mannen.... schyst blogg sida du har :P

2008-02-21 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0