pappa the man

tjena tjena tjena!

idag har jag varit i skolan hela skoldagen och sedan kom pappa ner å hälsade på !
vi övningskörde lite grann, eller a.. ner till city gross och köpte snus och mjölk iaf! sen snacka vi om lite allt möjligt som mitt körkort och jobb till hösten och så.


 jag har inte så mycket mer att skriva om dagen så jag tänkte att jag kunde svara på lite kommentarer nu.

amie om Makaroner och korv

vem har påstått sån skit? :) deras musik är inte ens likadan. svårt att vara den "nya" adam när han typ lanserades nyss :p har du hört aint gonna be easy? grymt bra.

2008-feb-27 22:41

Svar: haha dom sa på radion att lazee var det men så är alltid radio lite efter ;) aa jag lyssnade faktiskt på aint gonna be easy förut den är riktigt skön! Den delen du skrev om snook är faktis min favorit del också, den andra låten parkbänksfilosofi är ju den ultimata soft sommar låten tycker jag. du verkar ha skön smak ;)



Ahmed om Kallebaby

vem var det som intervjua dig karl :P aftonbladet eller ? :D

2008-feb-26 18:56

Svar: Jag låter inte mitt namn tryckas i en tidning som består till 99% av lögner, du hittar intervjun i februari numret av slitz där du även kan läsa om att OG tar över sverige (ironin att allt som står i slitz skulle vara sant kanske blev lite uppenbar där)


daniel om Jävlar alltså

"...jag är hög när jag skriver det här?"

Att erkänna att man har problem är det första, men också kanske det svåraste steget att ta.

Jag vet att jag ryckte ur ditt citat på ett mycket felaktigt vis. Men jag hade inte fått iväg mina visa ord annars. ;)


Svar: mycket felaktigt utdrag skulle jag kalla det, akta din tunga annars lägger jag navelludd i din mjölk i bamba:)


Imorgon är det fredag och utgång i stan är vad som står på menyn, ska även gå och testa smoking till balen och skriva upp mej på teori kursen för kökort.

Dagens låttips : Rick Ross - Speeding ... kan redan nu känna adrenalin kicken man får av att köra bil och lyssna på den här låten. känner du samma? tanka låten och lyssna!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0