Sjuk

Mitt första blogginlägg alltså.

Jag är sjuk är väl inte en höjdar inledning men jag har ba vart hemma idag från skolan å chillat typ.
de va jag igår med.. kollade på sverige turkiet å det blev 0-0 å matchen var väl ungefär lika tråkig som dagen i övrigt.
kvällen till ära så kollade jag på matchen helt själv med apelsin som enda tilltugg!

yeah yeah nåt positivt som har hänt är att jag fick jobb idag under lovet så de ska bli gött å dra in lite cash.
ska även höra om jag kan få fastanställning där till hösten! hoppas jag får det för jag har redan funderat på vad jag ska göra för alla mina pengar som jag kommer att tjäna.

hmm har inte så mkt mer att säja nu så... ha de

Kommentarer
Postat av: daniel

Haha! ja, va fan ska man göra med alla sina pengar! PROBLEEEEEM!!!!

2008-02-09 @ 13:22:41
URL: http://triflet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0