Alla killar borde vara som dig !

Vilken helg, helt kanon har den varit!

I fredags mötte jag upp alla gubbarna ute hos kaldis de va jävligt gött å träffa alla igen å sen jocke å svensson på bakfyllan ä nog svårslaget vad cpiga å roliga dom två är! efter vi vakna blev det "frukost" på kodegrillen å sedan stack ja ner med röd express till kalle åså åkte vi in till stan för att handla kläder, och jag handlade kläder som fan, det blev : ett par leavis jeans för 1100 kr sen en tröja för 400 å 3 t shirts för 700 nånting och ett par örhängen också :) så det var en helt lyckad dag!


sedan på kvällen eller a.. ja hann bara komma hem vid 6 tiden å käka,raka å göra mig iordning för att sedan åka på förfest i örgryte, där var det fint åså men ja kände ju inte nån förutom kristin å lite oscar då.. sedan blev det trädgårn och där sa dom först att ja å kristin va för unga för dom hade 22 elle nåt men det löste ju sig som det alltid brukar göra för en snygg å rik kille som jag .. haha nemen vi kom in iallafall och helsike va ja börja svepa i mej, sen gick de som de gick och jag vakna i en busskur kl 6 i morse. men det var en kalaskul helg iaf !
Jag och kristin Jag och kristin på föran

Nu till rubriken, haha jag trodde aldrig att någon skulle säga så och verkligen inte nykter :D men det gjorde mej glad iaf! tack gode vän :D

Kommentarer
Postat av: Myyyyyyy

hahah men det du berättade va ju gulligast på länge :D gör några kopior av dig så hade världens alla killar inte varit idioter :D haha. ska börja kommantera nudå :)

2008-07-20 @ 21:22:53
Postat av: Karl

va snäll du e :)

2008-07-21 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0