En krokodil

allt medan regnet faller formas världen till en gyttjepöl
men jag kan lugnt sitta kvar med 10, 12 stycken öl
Mitt cykelstöd har brustit nu, men jag ser saker positivt
å flyter runt i leran som en livsnjutande krokodil
Men hur länge håller det i sig?, jag skiter väl i meningen
med livet Nä, jag sitter hellre kvar med humor som en 7-åring
och bedriver åtnjutning utav uttråkning Och ärligt talat, visst är det smart att räkenskap
gjort att jag fick en annan regissör till mitt liv än Larry Clark
Men välbetald, nä det lär jag väl aldrig bli
för jag är såklart kvar och strävar i samma skit
Så andas ni, för allt är på noll å står still
Jag tänker i alla fall rulla tummarna och knäcka en folköl till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0