Jag vill gå hem till dej

Jag är trött...trött å ledsen typ. Två dagar på raken har det släppts som en bomb som har dragit ner mitt humör till något som är långt längre ner än lägsta plan här på hasselknuten 10. Det är som att jag läser orden du skrivit till mig om och om igen i huvudet och försöker bestämma mej för att fatta om det verkligen är så som du säger, att mina kompisar runt omkring inte alls tycker om mej å snackar skit bakom ryggen på mej eller om det är så att alla andra har fel förutom jag, den principtanken är jag ganska van vid.

varför är det alltid jag som ska få all skit, hey när sa ni något snällt till mig senast? what goes around comes around, man blir som man umgås osv....

hora bög fitta äckel ..... antagligen de ord jag får höra på oftast av mina....... å på sistonde har det varit jävligt mycket som tex ivar på midsommar å erra å gurra för ett bra tag sen men som ändå sitter där, å att man bara tappat kontakten helt med tex bakkis å danni som man ju va as tight med förut... 



så min fråga är: har jag förtjänat det här? är jag så mycket värre än det jag har fått ta eller är det ett resultat av det?
är jag bara en stor skit som person?

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad är det som har hänt Kallevännen?

2008-07-31 @ 13:33:27
URL: http://louloulou.blogg.se/
Postat av: Henke

En bomb rätt i nyllet skall du få av mig nu också. Biljetterna kom idag. Tydligen ganska soligt i Bulgarien dessutom. Det är där du ska fästa tankarna när allt känns skit, så gör jag.

2008-07-31 @ 22:56:31
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: hej de ä karl

louise, de kan vi ju ta nån annanstans än här...





henke, rätt uppiggande tanke ska tydligen va rätt gott om promiskuösa tjejer där nere, har du lagt dina pengar på att jocke tar den fulaste än eller? snabba dej å gör de annars;D

2008-08-01 @ 19:14:14
Postat av: mia

folk kommer alltid snacka, alltid ha sina åsikter. det är antingen att man får ta åt sig de, eller blunda. eller så gör man sig en kompromiss. så länge man inte glömmer av vem man själv är :)

2008-08-03 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0