the blogg of the broken one

ännu en jävligt bra rubrik signerad kallebaby :)

Idag är det söndag, söndagar är rätt sköna för man gör aldrig något på dom ttyp.. fast man känner lite att måndagen är för nära bara..
Igår var det tänkt att ja skulle åkt ut till marstrand me nina å amanda men de blev inte så istället blev det att jag gick t combi me otter, och en massa skit hände under kvällen... funderar på att börja ta det lite lugnare när ja går ut för det här håller inte :D

just nu känns det som jag tappat allt typ.. det ända jag är är en hora efter pengar så jag jobbar varje helg typ å jag vetifan om ja pallar de här... såg en grej på STI eller va de hette att dom sökte reseledare i alperna till hösten..

så här står det på en kurs för att bli reseledare
Är du 18 år eller äldre?
Har du en mogen livssyn och kan du tala engelska? På vår reseledarskola har vi ingen "elit-uttagning" för att komma in på skolan. Vi har inte heller någon prototyp på hur en reseledare skall vara. Alla kan anmäla sig och alla kan i princip bli en bra reseledare. Det handlar om att umgås på rätt sätt med, och ge god service åt människor, som är på semester och som möter dig på en eller annan plats ute i världen och behöver din hjälp. Dina avgångsbetyg behöver vi inte. Det är DU själv som är viktig.

just dom två sista meningarna är ju kalasfina..

hade nog vart gött å komma bort lite.. å på tal om att komma bort så är det exakt 31 dagar kvar tills vi åker till bulgarien.. jag längtar som ett jävla as !!


och seriöst ring mej kl 4 om ni vill hitta på nåt då slutar jag jobbet å är alltid as sugen på att göra nåt kul!

Kommentarer
Postat av: Passagerare på nattbussen igårnatt

Jag vill höra en bussanekdot från igår ifall det går bra?

2008-07-06 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0