tillbaka till verkstan

Då har beskedet jag gått och bävat för kommit, tiden på polyeten är slut och på måndag ska ja tillbaka till verkstan ute i ödsmål! turligt nog har jag bara 2 veckor där innan jag till slut (!!!!) har en veckas ledighet. Jag passade till och med på att ta ut en extra dag att slappa på dagen efter att vi kommer hem, feel aaaas free to call me and do something då :)

Händer inte så mkt just nu förutom på helgerna och då tar jag tillvara på den lilla lediga tiden jag har och sitter inte här serni ;) Idag var det hur lugnt som helst på jobbet, kapade lite bultar å kapade till ett galler typ sen satt ja å tjöta i fikarummet bara.Om mina drömmars dröm slår in nu så kommer jag till verkstan på måndag å väl där säger dom till mej att jag ska upp till perstorp eller krackern eller helst av allt norrköping där min bror är å jobbar nu. Traktamente på 300 kr om dagen kan jämföras med den där röda cocktail druvan som är på grädden på moset !

Imorgon fyller kristin år vilket kommer innebära utgång på lördag så jag tänkte att jag skulle åka in till stan då och kolla efter en present och samtidigt kolla lite nya kläder 13 lax på kortet måste ju brännas på något och jag behöver lite nya kläder så en 6 papp kanske ja kan lägga på det.

just det ja, efter min semester ska jag få reda på om jag ska få vara kvar på midroc eller inte får jag vara kvar så ska det börja kikas på lägenhet snart :) och jag har längtat efter att flytta nåt sjukt mycket nu det sista halvåret så det skulle vara väldigt.. förlösande typ!


Dagens låt : Alex C - Sweetest ass in the world  :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0