Varmt ute och heltäckande overall är som ketchup på ris...

Japp då va man tebax på verkstan igen.. just nu håller jag på å sliter upp ett golv som ska läggas om, det är faktiskt rätt roligt, kan ha nånting med nån undermedveten maskulin njutning i att slå sönder saker, inte vet jag men jag tycker det är helt okej. 

Ända nackdelen är att jag har overall på mej i den här stekande värmen, imorgon skulle det visst bli 28 grader och sol så långt ögat kan nå ! inte mig emot för just nu slutar jag ändå vid halv 4 så jag hinner gott ut å bada på hawaii efter jobbet.
Om jag nu tar mig den tiden, för jag har nämligen bokat teoriprovet för körkort nu å har uppskrivning den 26 augusti så ja pluggar för fullt på körskolan efter jobbet. 

En kul sak som hände idag efter att jag vart på körskolan var när jag gick in på videomix å skulle fylla på mitt kontantkort, efter lite fipplande me kortdragning osv fick jag min lapp med koden på, så sa ja till han i kassan : nä fy fan släng den skiten ! för jag trodde det var ett kvitto.. han ba men vadå ska du inte ha din kod .. ja ba aha :D fatta han skratta åt mej. 
så trött var jag då... 


Dagens positiva : prata lite me 3 personer ja tycker om om att hitta på saker nu till helgen 
Dagens negativa: trött som alltid
Dagens låt : Nelly ft Akon - Body on me .. perfekt låt att chilla i solen med, är helt kär i balkongen vi har här i stenungsund :D 

Kommentarer
Postat av: Mysan

gött när du får körkort! bara att ringa om man behöver skjuts då eller? ;) hahaha

2008-07-24 @ 01:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0