vad kan man göra på en ledig kvart?

japp nu har jag en kvart över här då.. men inte fan har jag något att skriva om.. antar att de flesta läsarna.. eller dom som e kvar nu när jag typ lagt ner vet vad jag göra nu på dagarna!

Min dag idag (måndag-fredag ser typ likadana ut):

Går upp runt 5 å börjar jobba kl 6 på Borealis polyeten där vi håller på att bygger upp en ny sektion av den industrin där så det jag gör är typ : svetsar,slipar,kapar,lyfter å lite annat små pill som att skruva ner balkar åsånt.

sen vid 3 går jag å duschar å byter om till vanliga kläder å sen får jag skjuts ner till stationen i stenungsund å där tar jag bussen till kungälv för att tillbringa ca 2 timmar på simonstrafikskola.. för att slippa ta den där äckliga bussen.

sen åker jag hem å lagar mat till jobbet å för stunden sen åker jag upp till min bror å kollar lite fotboll eller käkar å nåt sånt kanske om ja inte gjort det innan. sen börjar ny dag kl 5 då den där jäkla klockan ringer.

så körkortet får gärna komma nu så jag slipper gå upp så fruktansvärt tidigt å ändå inte komma hem förrens vid den här tiden..  nu har vattnet börjat koka å ugnen ä as varm !
ciao

Kommentarer
Postat av: Mollan

vad har hänt med ditt liv carl?

2008-06-17 @ 00:58:12
Postat av: Louise

gilar dig ändå

2008-06-17 @ 13:33:54
Postat av: karl

vilket liv? ska bli grymt skönt med lång midsommarhelg nu!

2008-06-18 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0