2*utekväll

Yes dom två senaste kvällarna har bjudit på mycket dryck,go musik och trevligt sällskap!

I förrgår var det hemmafest som gällde för omväxling skull och det började på eftermiddan med att jag och hammar åkte iväg å handlade öl och lite senare åkte vi iväg till backis å ställde bilen sen körde wall ut mej hammar backis å ivar ut till boris där vi förade lite, boris blandade till en shot åt mej som smakade precis som mormors jordgubbssylt.
Sen åkte vi in till kungälv hem till lovisa som fyllde 17 å där var det väl ganska nice tyckte jag men sen stack vi upp till munkegärde å kika läget där men där var det inget drag och lite smått började kvällen dö ut.

Knappt bakfull vaknar jag upp på fredagen, tar en tripp upp till pappa å käkar hemmapizza å är där hela dagen ungefär, kommer hem vid 8 tiden å pratar lite me kristin i telefon samtidigt frågar sebbe på msn om jag ska me till olearys, funderar lite å sen så hakar jag på. blev lite veligt å ja fick vänta en lång stund men sen gick vi till olearys å jag har nog aldrig vart där så tidigt innan, men så gick vi till combi en stund också å där är det lite trevligare å sitta tycker jag. men de va en go kväll me goa gubbar!

Idag är det supercupfinal mellan IFK Götborg mot Kalmar som står på schemat så jag ska snart käka lite brunch å dra iväg till kalle å kolla på matchen där.

Sedan.. EXKLUSIVT på Kallebaby.blogg.se ger jag er här slutplaceringarna i

Allsvenskan 2008
1. IFK Göteborg
2. Kalmar FF
3. AIK
4. Hammarby
5. Elfsborg
6. Malmö FF
7. Djurgården
8. Helsingborg
9. Halmstad BK
10. GAIS
11. Ljungskile
12. Örebro
13. Gefle
14. GIF Sundsvall
15. Trelleborg
16. IFK Norrköping

IFK försvarar Sm-guldet före Kalmar och AIK som får se sig slagna av mesta mästarna.
Efter dom 3 lagen är det svårtippat, Malmö vet man inte riktigt med i år och dom hamnar nog på en 6 plats, Gais kanske kommer lite längre upp än 10onde plats och Ljungskile lite längre ner men wåhlemark fixar iaf allsvenskt avancemang till 2009.

Nån som tycker tabellen kommer se annorlunda ut?


Dagens låt : Bruce springsteen - The river ... ett mästerverk, sätt den på replay å bara njut.

aja im out, skriv en kommentar holla atcha bwoi

Kommentarer
Postat av: daniel

Ljungskile på en tionde plats var att tippa allt för mycket med hjärtat ;)

2008-03-23 @ 23:50:07
URL: http://triflet.blogg.se
Postat av: daniel

Bytte du plats på Ljungskile nu för att min kommentar skulle vara helt wacko, eller såg jag fel från första början?

2008-03-24 @ 23:24:33
Postat av: Karl

Du såg fel ;)

2008-03-24 @ 23:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0