Black n white

igår var jag på black n white på marstrand det var riktigt skoj faktis! träffade hur mkt gott folk som helst som man inte träffar allt för ofta när man är ute numera så det var riktigt chill!

kvällen började iaf med att matte jocke å gurra kom å plocka upp mej åså åkte vi ut till jocke, han mådde la sådär efter fredagen och somnade i duschen och så. Sen kom göbel och kockis åså börja vi korka upp lite sen va de lite vel å sen kom hammar och körde ut oss till marstrand!
Strandverket var faktis riktigt nice lokal asså men de kändes verkligen inte som att de va 300 pers där som man hört att de skulle va.

de roligaste me kvällen var väl när vi va på väg hem å göbel hoppa av bussen men ändrade sig med orden : "NEJ JAG MÅSTE HA FITTA ME MEJ HEM" å hoppar på bussen igen! ofta han får nått då menar jag. Sen åkte vi för långt å hoppa av i rollsbo å göbel hoppade också av å ba försvann typ. vi andra tog taxi hem till mej.
hoppas alla hade lika kul som jag:)


Dagens låttips: Grand prix - nån annan dag ;)

Kommentarer
Postat av: ivarsson

somna å somna.. jag bara föll i hopp typ åå sen kom ju gurra å nästan hade död på mig, genom att dunka hela jävla duchen i ansiktet på mig ... :P JÄVLA KALLE!!:D:P

2008-03-10 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0