En lång skoldag

Nej jag skoja bara.. jag var aldrig i skolan idag. (jag slutar inte förrens någon kommenterar mina inledningar)

Hehe nä idag var jag inte i skolan utan jag vaknade halv 2, Fitta tänkte jag.. vi ska ha samling till beachvolleyn om 45 min i kungälv å bussen går inte. Det blev alltså ingen beachvolley istället blev det en lugn dag hemma, jag passade på att lura sebbe korea på msn å sa att jag fått hjärnskakning av när han dunka in mitt huvud i väggen å att jag fick åka till kungälvs sjukhus efter dom hade dratt...jävlar va rädd han blev innan jag sa att ja skojade :D sem nu ikväll så var jag på teorikurs för körkortet å det va inte ett 2 tim långt sömnpiller som jag hade trott utan det var ganska bra.

Sen kom jocke å matte förbi här runt 9 tiden , Jocke hade tatt sitt körkort idag.. Grattis gubben!

till sist tänkte jag bara skriva om en låt jag hörde på Sussis blogg
mannen bakom denna låt är håkan hellström vilket gör att eftersom jag skriver om han direkt får mej
att känna mej som en hormonstinn tonårsflicka i sina sämre stunder.
Nåväl nu är det så att jag tyckte att ett litet textutdrag var väldigt klockrent så det som följer efter det här är inte sönderdeprimerande och ynkliga tankar, vilket jag brukar förknippa håkan med.

"Ni två hör hemma i ett rum med inga andra"

Den är till alla som tofflar för sina pojk/flickvänner och glömmer av det viktigaste, ens kompisar.



Dagens låt : Grand prix - Nån annan dag ... skön låt med helskön text

"Jag är en vanlig kille du kan säja vad du vill men
jag är inte han som säjer vad som helst för att få ligga
sista dansen har sparat den till dej, sista chansen
ska vi gå hem till mej?"

om nån råkar ha den här låten på datorn så får ni gärna skicka den för just nu måste jag gå in på deras myspace för att lyssna!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Det var inga snälla ord om mig :(

2008-03-20 @ 00:52:55
Postat av: amie

haha nöt tror du han har skrivit det själv? :D jag kan skriva att jag heter håkan här om jag vill

2008-03-23 @ 22:32:36
URL: http://amies.webblogg.se
Postat av: amie

haha då förstår jag. Ett tag där trodde jag att du var helt blåst. förresten, har precis laddat ner albumet. skitbra ju!

2008-03-25 @ 16:57:06
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0