fighters dont quit and quiters dont fight

Det mottot tänker jag leva efter fram till juni.
Var ute på min första löprunda sen i november, faktiskt det enda konditionskrävande jag gjort sen december också om man inte räknar gympan! det märktes för jag fick blodsmak av 4 km, i november kunde jag löpa minst 8 och känna att det bara var skönt att springa.
nu ska det bli minst 3-4 löprundor i veckan + 3 ggr i veckan på gymmet!
Ett till motto "smärta är bara en högre grad av njutning" och jag ska njuuta den här våren.
lite mindre öl i magen hade också varit bra kanske, inte sluta gå ut helt men kanske dra ner det till att inte dricka mer än 2 ggr per månad.I dagsläget blir det lätt 2 ggr per helg. inte denna helgen dock. No pain no gain

efter löpturen så pluggade jag lite och sedan käkade jag, frågade sen otter om han ville komma hit å ha helkväll me dataspel å film åsånt men han skulle va me sin flickvän (welcome to my everyday)
jag orkade inte riktigt ringa någon mer så jag och lillebror kollade på blood in blood out istället, den var sjukt bra tyckte jag.


Kvällens låttips: semisonic - closing time .. den har nog alla hört men vet inte vad den heter. en skön låt så här på kvällskvisten.

imorn blir det ikea med mamma å köpa ny datastol Svart eller vit?


Kommentarer
Postat av: Joe

Vart har Carl tagit vägen? löpa flera gånger i veckan, sluta dricka öl (nästan iaf) och sitta hemma och plugga på en lördag! Men jag gillar det :)

2008-03-03 @ 13:21:29
Postat av: amie

höhö jag ska snart köpa en sån svart :)

2008-03-06 @ 00:00:12
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0