fikation in da maison

Tisdag:
att blanda svengelska, amerikansk slang och franska är något alldeles extra när man skriver en rubrik.
Att dessutom få det att rimma och ge en överblick över dagen... nja jag lyckades inte.
Rubriken skall alltså säja att jag idag var och fikade på cafe nyfiken tillsammans med elin otter å p(l)elle
det var skitatrevligt å sitta där i trevligt sällskap när de snöade utanför, tyvärr så var det ingen dans på sportlife att titta på som det var när jag och otter var där senast!


Måndag:
Lugn dag, hade tänkt träna med romelanda men såg på deras hemsida att det var ingen träning, på kvällen kom jocke å matte å vi åkte ut lite å träffa gurra göbel wall sophie natha å pernilla åså åkte vi till rollsbo å drifta lite bara, kom hem sen åså frågade otter mej om jag ville hänga med å spela match med FC Komarken på tisdan men det blev inställt pga för mkt snö.
Gurra sa en bra sak om bloggande, egentligen så ska man ju inte skriva om sin vardag på bloggen utan om tankar som man vill dela med sig av! jag höll med men jag tycker att det kan vara kul att skriva lite vad som händer omkring en också men ibland har jag ofta en baktanke med det jag skriver ;)

Söndag:
Åkte till mormor och åt middag med släkten, jag övningskörde hela vägen till falköping och tillbaka, tror att vi sparade ca 20 min på att jag körde istället för mamma. En sak med den här dagen... en viss mamma i min släkt, alltså vi är inte riktigt släkt utan jag är det med hennes man men jag kan inte låta bli mina tankar.. hon är så sjukt snygg och har sån go stil man skulle lätt kunna ta henne för typ 24-25. hmm jag får lägga band på mina tankar alltså.


Avslutningen ikväll blir på engelska som pölsa i smala sussie sa "Då vill jag ta det här på engelska för annars börjar jag bara gråta och det vill jag inte"

Right now i feel a meaning in my life, this may be it or am i just to make the same mistake again..

det var djupt.. hejdå

← Pölsa the man

Kommentarer
Postat av: daniel

Mycket riktigt Karl så får du nog allt ta och lägga band på dig.

Ajabaja till förbjuden frukt...

2008-03-26 @ 10:29:11
Postat av: Louise

haha jag älskar din blogg iaf :)

2008-03-26 @ 22:00:31
URL: http://louloulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0