Goodmorning New York

Nej jag skoja bara...jag är inte i new york.
Jag sitter på mitt rum och börjar faktiskt bli lite trött, kan ha att göra med att jag sov max 3 tim i natt men..
Imorgon har ja prov i religion och jag har inte öppnat boken än..det suger.

Nu är det bara ca 2 veckor kvar till allsvenskan sparkar igång igen och i år är ju Ljungskile med och krigar om guldet (nja) men jag tänkte iaf åka upp å kolla på premiären mot hammarby, antagligen ingen som vill hänga med förrens dom möter gais eller ifk men om nån har lust så bjuder jag på första rundan på bella mare :)

och det är två dagar kvar till påsklov! Hoppas det händer något kul då, ska försöka boka upp mej på saker så att det blir en späckad vecka och på önskelistan över saker att göra står : en tysklandsresa,ett ikeabesök, gå till pasta cronieri och se nån bra film på bio sen kanske en romelanda träning kan bli av nu när jag snackat om det ett tag och inhandlingen av kläderna med innan pengarna ryker, att festa behöver jag nog inte skriva på nån önskelista det kommer det säkert bli en del det med.

annars har min dag vart okej typ... sebbe dödade mitt huvud in i ett skåp bara blev helt groggy typ men aja imorn är det beachvolley i NRJ beachvolley hallen på gympan .. det kan bli kul om jag får spela med den delen av klassen som inte är bollsinnesbefriade iaf :)

← Den vill jag ha tatuerad på bröstet snart.. vad tror ni om det? det blir nog snyggt hoppas jag.
(Det är det kinesiska kärlekstecknet)


Dagens låt : Jay-Z -ft 3 doors down - Here without you (remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0