har jag tappat det?

Först och främst.. Håkan hellström har kommentera min blogg, sorry håkan för dom inte alltför fina orden jag skrev om din musik, hoppas du någon dag kan förlåta mej.. jag kan bjuda på en fika på cafe nyfiken som kompensation.. hör av dig om du är intresserad!

ursäkt nummer 2 går till alla hormonstinna tonårsflickor, jag har insett att jag nog trots allt är en av er.. orsaker låter jag stå oskrivna.

Nu till min fråga till mej själv, har jag tappat det? och den här gången funderar jag seriöst på om jag tappat det totalt.. anledningen stavas the sounds...jag gillar dom.
Nej jag skojade inte, just i detta nu spelas det fjortis-punk ur mina högtalare.
är detta så farligt frågar jag mej... och svaret hoppas jag få från er, var inte rädda för att skriva hur kränkande ni känner för att vara.. med vänner som inte alltför ofta berömmer dig eller ger dej någon positiv komplimang ibland så är man van. Om det däremot finns någon som läser det här och också gillar the sounds så är jag öppen för att diskutera allt från vilka skosnören sångerskan har till vilket träslag hennes gittar är av (om hon nu spelar gittar, inte fan vet jag)

ne jag känner att det var lite hårt skrivet mot min vänner men lite mer kärlek har aldrig skadat någon.

hörde förut med bror min om han var sugen på en tysklandstripp men han hade det inte så torrt hemma sa han så det får väl skjutas på framtiden då antar jag.

I övrigt har dagen varit lugn, jag var knappt bakfull imorse heller, det är skönt det.

Imorgon står åka till mormor och beställa skor och jeans på schemat.
Snackade lite med elin på msn också och en fika är inplanerad på tisdag förhoppningsvis:)

nu är det bedtime och jag ska sova lika gott som prinsessan på ärten fast utan den där jäkla ärtan !
vi hörs imorgon bloggen, du är min bästa vän (L)


Kommentarer
Postat av: daniel

Men Kaaaaarl! Nu rubbar du min världsbild. Du MÅSTE lyssna på 50-cent, endast!!

2008-03-23 @ 23:47:54
URL: http://triflet.blogg.se
Postat av: Sussi

Om Håkan Hellström inte uppskattar en fika på Café Nyfiken så kan han verkligen, verkligen gå och hoppa

2008-03-24 @ 12:43:37
URL: http://sussi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0