Julen är kommen hopp fallera

nej jag skoja bara.. det är inte jul.
däremot har det fallit en massa äcklig och slaskig snö i natt, jag bevittnade händelsen live när dom första snöflingorna började falla runt halv 3 då jag inte kunde sova å låg uppe och kollade på världens antagligen sämsta film som någonsin gjorts, but im a cheerleader hette den och den handlade om ett behandlingshem för homosexuella som skulle omvändas till att bli heterosexuella (jag ger handlingen 0 av 10 upphöjt till en miljard).
att prata om väder är inte så kul kanske men igår var det hur nice som helst och hammar kom förbi å berättade att han just satt på sommardäcken och vi skämtade lite om att det kunde ju faktiskt komma snö igen... åså händer det dagen efter! snacka om tabbe de där me att byta däcken!

Jag har inte skrivit något på några dagar nu men ni får ursäkta mig för jag har varit sjuk å då händer det ju verkligen ingenting. Men i lördags hade febern gett med sig och jag tog mig till city gross för att göra en ny upptäckt, jag testade en annan snus sort =).

Under tiden som jag har varit sjuk har jag haft tid att tänka en del och något som jag har tänkt lite mer på är hur skönt det ska bli att flytta hemifrån! asså jag pallar inte att bo så här långt ifrån allting och framförallt inte att höra på en massa tjat om allt möjligt. Så fort jag får en fast anställning i höst så ska ja se över om jag kan ta ett lån å köpa loss nån billig skit lägenhet eller så skulle det vara kul att gå till sjöss och jag skulle kunna nöja mej med en egen hytt .. nej jag skulle tom kunna tänka mej att dela hytt med en kedjerökande norrman om det skulle knipa bara för att få göra något annat än meningslöst skolarbete och så...

I övrigt har den här dagen varit ganska skön jag vaknade vid halv 1 och tog mej till skolan som iåfs var mördar seg idag, jag börjar hata italienska lektionerna i början var det lite kul och så att läsa me 1orna men nu ä de ba tråkigt typ. Sen hängde matte me mej hem å vi fick lite svenska gjord å jag gav han den kulinariska smakupplevelsen av pasta med pesto !


Dagens låt : Metallica - St anger


Kommentarer
Postat av: daniel

Jag bytte ju också däck. Jävla skit!!

2008-03-19 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0