Lets go and våldgästa some people like back in the days

yes idag har ja vart me hammar, tänkte åka å våldgästa amanda men vi tänkte att vi iaf ringer när vi va på lyckevägen .. nehe då skulle hennes pojkvän komma om 5 min så då vände vi innåt ytterby igen och på vägen räknade jag hur många flick å pojkvänner det fanns i min telefonbok, kom upp till 52 st(!), vi åkte hem till lasu! satt å tjöta lite sen kom backis,rydan hans lillebror och sara. Av en slump så fick jag köpt backis biljett till black n white imorn så de blev änna changed plans *2 kan man säja. Imorn kommer anton ner en stund på dagen, ska bli kul å träffa han igen det var ju ett tag sen om man säjer så, ny s60 hade han passat på att köpa sig med så den får man ju kika in.



tänkte tack lilla insulan för att hon fixade ny design på min blogg såå.. tack amanda det blev skitsnyggt!



Kommentarer
Postat av: Amanda

NP!!

2008-03-09 @ 14:37:36
URL: http://insulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0