plugg å shit

idag har man fett me plugg asså, har prov på onsdag i natur och började för en timme sen ungefär.
men inte är jag deppig för det jag får la ta de som det kommer, går du in på daniel eller amandas sida ikväll eller imorgon kväll hittar du väl något manodeppressivt inlägg om att dom inte kommer få MVG men nu är det min blogg och jag är gott nöjd med det berömda betyget godkänd.
Börjar kännas att det inte är långt kvar i skolan nu och på ett sätt så känner man sig trött på den men det är en skön gemenskap i skolan ändå man har ju inte 2 timmars raster på någon arbetsplats och man träffar inte alla som man träffar i skolan sen. Att jag aldrig mer kommer ha ett riktigt sommarlov känns också rätt fisigt, av den anledningen har mina banor gått i att läsa vidare till lågstadie lärare för 5 veckors semester per år är inte mycket att hänga i granen asså å andra sidan är en lön på typ 13 000 efter skatt efter att ha läst vidare minst 3 år till också rätt fisigt.


aja , en tjej i min italienska sa en rätt kul sak idag faktiskt "Jag skulle aldrig bli tillsammans med någon från kungälv".
hon tyckte att alla i kungälv visste om allas sexliv nämligen och det är väl lite sant ändå, det som är kasst me de tkr jag är att även om inte du säjer något själv så snackar kanske tjejen en del så man bestämmer ju inte heller vem som får reda på vad eller om man vill att nån ska få reda på något. sedan frågade jag henne om ytterby räknades som kungälv ! de va lite kul sådär inte för att jag menade något de va bara på skoj så ...

Dagens låt : Youngbloodz - Imma shine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0