Summerfeelings

Denna dag har bjudit på mkt härligt slappande. Var inne på gamla datorn idag och förde över lite kort och lite gammal go musik.

Kollade just på Arsenal-Milan det blev 2-0 å fabregas gjorde dröm mål från 30 m typ ! så jävla gött ä de!

Igår va en bra dag, jag hade tagit mej till biblioteket på mimers (en ledig dag!) tro det eller ej.
kändes faktiskt skönt att sitta där helt själv och när man ändå tagit sig dit så var man ju fokuserad på att jobba och inte gå och sätta sig vid datorn som man lätt gör hemma. Satt väl där i lite mer än 3 timmar tror jag och jobbade effektivt. sedan gick jag och fyllde på mitt kontantkort och ringde otter, vi gick och fikade på cafe nyfiken å satt i soffa i fönstret å shoufa tjejer. Det var riktigt chill att bara glida runt i kungälv sen de var längesen man gjorde de nu.


Dagens låttips: Dj kaycee - Hela golvet
Tobbe&Gabbe - Sommaren (chromeboy remix)
Freddie - Glidet i sommartider .. det var några av dom som jag fick med från gamla datorn och som ger lite goa summerfeelings.
sen tänkte ja bara tipsa alla om att ladda hem adam tenstas album, det finns mer att hämta där än bara my cool


←Jag och kristin på skolavslutningen i 9an


Undra vem J är som tyckte att jag var poetisk av mig. hmm

Kommentarer
Postat av: Joe

Nu vill jag inte göra dig besviken Carl, men det var jag som gick under pseudonymen J, tänkte köra med det i fortsättningen med, bara så du vet!

2008-03-05 @ 17:32:15
Postat av: daniel

Den dagen man aldrig trodde skulle komma hade redan varit?!

Carl med slips är givetvis vad vi alla har väntat på :)

2008-03-05 @ 23:38:34
URL: http://triflet.blogg.se
Postat av: daniel

Dagen som aldrig skulle komma, dagen då Carl hade slips...HAR REDAN VARIT?!

2008-03-06 @ 10:14:26
URL: http://triflet.blogg.se
Postat av: daniel

oj, nu blev det en rejäl kommenteringsorgie av mig här med ungefär samma innehåll. Anledningen är att blogg.se verkar lite "random" för tillfället (ja, jag lägger ansvaret på dem).
Och när jag kikade in nu för några minuter sedan så fanns inte min kommentar angående din klädsel här. och ett tillfälle som detta var för bra för att gå miste om, så jag skrev det igen. Och då, till min stora förvåning visade sig min första kommentar.

Jaja, nu blev det en lång och konstig ursäkt för att jag förstör din layout. Men jag får i alla fram mitt budskap ;)

2008-03-06 @ 10:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0