abstinens & dygna

Jag sitter som en jävla crack-kanin här å suktar efter nikotin nu! sist jag tog en snus var väl vid 3 tiden typ och så här länge har jag inte varit utan snus på flera månader så just nu känner jag mej helt cp och hade det funnits nån liten kiosk här i tega som det finns i rörtången så kan jag lova att jag hade gjort inbrott där nu.

I övrigt så har det varit en bra dag och idag har faktiskt den här tjejen fyllt 18

Grattis Elin !!

Och nu tänkte jag dygna inatt så jag får klart mitt projektarbete och min socialkunskaps analys kanske.


Lugna ner dej louise jag ska inte lägga ner kanske skriver lite mindre bara :D skulle aldrig svika sp1d ju haha!

Dagens klipp:



Stackars benjamin... eller hur ?

Kommentarer
Postat av: Louise

Puh! Fick lite panik där.

2008-05-08 @ 19:34:46
URL: http://louloulou.blogg.se
Postat av: Lisa

Elin, söt brud som fan :)

2008-05-09 @ 12:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0