Comeback!

Nu har jag haltat runt i en vecka utan att veta vad som är felet, jag antar att det var nån blödning i foten nära hälsenan eller något liknande som gjort att jag haltat men igår och idag har det kännts bra i foten och jag kan gå helt vanligt igen, ikväll ska jag alltså börja träna igen och därav titeln comeback! Vet ej om det blir något spel på torsdag men hoppas komma med till matchen efter det ivarjefall

Just nu händer det väl en del kan man säga, iaf vad det gäller skolan, jag har till sist insett att det bara är en månad kvar och att jag kommer få kämpa desperat den här sista tiden för att klara vissa betyg. Något positivt är ivarjefall att jag till sist har blivit klar med mitt projektarbete och att jag nästan är klar med mitt tal i svenskan nu! då är det bara analysen och musik och religion och natur kvar att göra, shibby!

En annan sak som är både positiv och skön är att jag är ensam hemma nu fram till onsdag eftersom mamma är och jobbar i södertälje. Tänkte gå ner och kika om bilen står kvar i garaget (A) vilket leder till dagens citat


Dagens citat : " I once got arrested for stealing a car.. but my mum dropped the charges" - Redman i filmen How High

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0