En adrenalin kick om dagen...

Idag fick jag en as go adrenalin kick, det var så längesen jag fick det men samtidigt fick jag den för att jag började bråka me nicho! Han ska fan alltid starta allting å sen slår han tillbaka mer än man ens gett han.. ville bara slå ner tänderna i halsen på den jävla tjockisen!.. ivarjefall så höll adrenalinkicken mej vaken hela religionslektionen vilket var ett + !

Förutom bråket så har dagen vart kanoners! I skolan var det hur soft som helst för vi hade bara en lektion och lagom lång sovmorgon ändå. Sen efter skolan så gick jag en promenad med kristin å pabli å prata lite om studenten å studentmottagning, as gött att jag slipper dom sista lektionerna på tisdag för då ska jag till burgården och titta på när kristin springer ut ! och veckan efter det är allting slut och då är det bal och student! låt den här 1 å en halv veckan gå fruktansvärt fort så allting tar slut nån gång ! eller.. allting börjar kan man säga istället! sommarn 08 blir nog den bästa nånsin!

Grädden på moset skulle vara om nån huligan springer in på CL finalen nu i förlängningen så att inget av lagen vinner ! hata chelsea och united!

Kommentarer
Postat av: Nicke

ida gjorde jag ju ingenting ens(bara lite munhugg, de va du som tände till me en gång), och du sparkade ju fan hål i benet på mig, så min huvudgnuggning va nog inte värre.

2008-05-21 @ 22:41:49
Postat av: Nicke

För övrigt är ja ganska stolt över att äntligen ha kommenterat först någonstans.

2008-05-21 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0